Klacht Albert Heijn: Compastieregeling treffen met klanten die niet geholpen kunnen worden.

Klachtnummer
# 432097
Gebruiker
Audrey78
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bezorgbundel van Albert Heijn waarvoor ik 9 euro per maand betaal. Op dit moment is het alleen mogelijk om pas over 3 weken je boodschappen te laten bezorgen. Ik heb hier alle begrip voor, maar Albert Heijn kom de mensen met een bezorgbundel dan tegemoet. Ja ik heb een mail gehad dat ik een vast moment kan kiezen, maar vanwege een storing is dit de afgelopen 7 dagen ook al niet mogelijk. Al diverse malen contact gehad met de klantenservice maar ze willen geen compensatie geven of het abonnement tijdelijk stop zetten.

De oplossing

Dat het bedrijf een regeling treft voor de mensen die nu niet gebruik kunnen maken van hun bezorgbundel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?