Klacht Albert Heijn: Confusion and Inconvenience caused by limits on buying without any sign or notice

Klachtnummer
# 430269
Gebruiker
Audrey
Datum
0 reacties

Details

Klacht

It is a complaint to AH at Krugerplein 3, 1092 JZ Amsterdam. I went to shop for tissue and kitchen towel. I took 2 of each and was told by the female cashier that I can only take 1 each. There is no sign or notice by the shelf. If it is AH's policy, please do put a sign by the shelf. If it is not the policy, I request for an apology.

Gewenste oplossing

I need to AH to confirm if it is AH's policy that you are limiting purchase. If so, what is exactly the limit? And what products does the limit apply for.

If it is not a policy of AH, I request AH to apologise for giving false information.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen