Klacht Albert Heijn: De hamsteraars gaan nu VOOR de vaste klanten !

Kimberley Pex

Al bijna anderhalf jaar plaats ik ongeveer 2 x per maand een grote bestelling , meestal 200 a 300 euro(met de etos artikelen er vaak bij)soms nog meer. Ik was dus vaste klant. Chronisch ziek, rugletsel en de ziekte van crohn. Kan onmogelijk zelf nog alles in huis halen. De vaste klanten(ik hoor t overal !!!) kunnen nu doodvallen, de hamsteraars gaan nu voor ! Mensen die nu opeens gaan hamsteren online , staan al weken op de bezorglijst , helemaal propvol. De vaste klanten zijn bij jullie bekend, die staan geregistreerd, maar dat maakt blijkbaar niks uit. Ik heb nu 3 x gebeld; U kunt naar de winkel gaan, nee dat kan ik niet ! Probeert U het iedere dag eens even op online , misschien vallen er mensen uit, NEE , er vallen geen mensen uit. Nou BEDANKT Albert Heijn !

Alle vaste klanten voorrang geven ! Mensen die iets mankeren of geen auto hebben , de vaste online klanten zitten nu thuis ,zonder boodschappen, kunnen geen kant op. Door de paniekinkopen van de hamsteraars ! Die alleen nu in de corona tijd online bestellen om zo hun schuur of kelder tot aan de nok toe te vullen. Mensen die al jaren iedere week een bestelling online doen tellen nu niet meer mee. SCHANDALIG !

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?