Klacht Albert Heijn: DIEP TRIEST hoe winkelpersoneel functioneert van AH incl. assistente bedrijfsleidster

deLaros

*** WINKELVERBOD ***

Onjuist bejegend & verkeerd ingelicht door medewerkster Albert Heijn ( 2e keer ) in dit filiaal. Discussie uit de weg gegaan, vervolgens winkel gebeld bij thuiskomst, medewerkster wilde haar naam niet geven, hangt hoorn in oor op naar mij als klant. Volgende dag assistente-bedrijfsleidster gesproken gaf mij op alles gelijk richting de medewerkster. Assistente-bedrijfsleidster gaf te kennen dan maar ''rollenspel met haar te moeten doen''.

Nou, als je al zo een winkel moet runnen met personeel wat nog bijgeschoold moet worden, dan mag Albert Heijn zich toch serieus achter de oren krabben. Meen dat ze op 'klantvriendelijkheid' getraind worden.
Maar wat is het gezegde: " ALS DE KAT VAN HUIS IS DANSEN DE MUIZEN "
oftewel er was geen leidinggevend personeel aanwezig, en deze medewerkster deed lekker waar ze zin in had, uitgebreid ( 10 minuten ) staan praten bij de kassa met een ex-collega die toevallig in de winkel was, i.p.v. met je klanten bezig te zijn & beter in te lichten!!!

Zou telefonische terugkoppeling krijgen van de filiaalleidster. Daarop volgend ben ik even uit mijn plaat gegaan over deze medewerkster, waarop de assistent bedrijfsleidster dit als een dreigement zag, en het beledigen van haar geloofsovertuiging. Erg knap om dan telefonische een winkelverbod te geven, terwijl er in de winkel NIKS is voorgevallen. Vervolgens wordt er met mijn klacht niks gedaan vanuit het Albert Heijn filiaal, en worden de rollen omgedraaid.
Ik heb nog netjes een mail gestuurd naar de assistente-bedrijfsleidster over mijn uitlatingen & oprechte excuses aangeboden.

VERGEVENSGEZIND is ALBERT HEIJN in ieder geval niet!!!

Naar aanleiding van mijn mail, stuurde de assistent-bedrijfsleidster dat
'' de documenten '' klaar lagen bij de servicebalie, en eiste van mijn nog een handtekening, dezelfde dag. Documenten nog wel, klinkt alsof ik al heel wat strafbare feiten heb gepleegd in die winkel. Ik ben nog nooit in aanraking geweest met politie of justitie, dat even ter zijde.

Inmiddels juridisch advies ingewonnen, winkel van Albert Heijn heeft geen poot om op te staan, er heeft niks plaats gevonden IN DE WINKEL zoals lichamelijk geweld, diefstal, dronkenschap, laster etc.
Winkelverbod is onterecht gegeven, inmiddels aangetekende brief gestuurd, om de winkel aan te gaan klagen voor ten onrechte van het verstrekken van een winkelverbod en onnodige laster van de assistente bedrijfsleidster van de Albert Heijn.

Excuses aanbieden & serieus genomen worden met een oplossing voor mijn klacht richting medewerkster Albert Heijn winkel, voor het respectloze gedrag van de medewerkster jegens mij als vaste klant.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?