Klacht Albert Heijn: Dit is onverschillig gedrag van AH personeel t.o.v. 'n klant in overtreding

Sjeff

Albert Heijn, winkelcentrum Makado Beek, Limburg.
Deze middag 23 februari 2021 tussen ca. 16:00 en 16:30 uur zag ik bij de broodafdeling een persoon met blote handen diverse broodjes uitzoeken en sorteren, croissant broodjes en andere broodjes. Hierop heb ik de man aangesproken met de uitdrukkelijke opmerking dat zijn gedrag uiterst ongewenst is, tenzij hij de broodjes in zijn winkelwagen meeneemt. Echter geen resultaat want onverschillig liep de man weg, met de opmerking “Goed zo!”.
De balie medewerkster verzocht ik de man hierover aan te spreken, haar respons was er niets aan te kunnen doen omdat zij zelf de ongewenste handeling (overtreding) van de persoon niet had waargenomen, maar op mijn verzoek haar cheffin erbij te spreken riep.
Mij werd gevraagd welke broden/vakken bevuild waren, die dan “opgeruimd” zouden worden.
Ik werd met nadruk en op ongepaste onvriendelijke wijze consequent aangesproken alsof ik de boosdoener was, terwijl de boosdoener in kwestie die toevallig naast ons stond duidelijk door mij werd aangewezen. Deze persoon werd totaal door de afdelingscheffin genegeerd alsof hij er niet stond en alsof er geen andere boosdoener was dan mijn persoon.
Al met al is dit dus een toestand die nooit en te nimmer bij een Albert Heijn winkel mag voorkomen, maar wel een toestand voor mij om in de vrienden- kennissenkring te bespreken.
Vriendelijke groet, J. Pieroelie

AH personeel dient incorrecte klanten ook te durven wijzen op ongewenst gedrag en deze te durven corrigeren.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?