Klacht Albert Heijn: Door misleidende website 6x verzendkosten betaald en korting misgelopen.

Klachtnummer
# 340789
Gebruiker
Verzendkostenx6
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb treinkaartjes besteld bij AH. Dat was een actie, ze waren 16 € per stuk maar bij 4 of meer 14€ per stuk. Iets ging er mis en daardoor heb ik voor de 6 kaartjes die ik besteld (en ook gekregen heb) 119,94€ betaald. 36€ te veel dus. Dit zeggen ze dat er is gebeurd: "In het keuzemenu kon je kiezen welke kaartjes en hoeveel je er wilde bestellen, en in plaats van 6 kaartjes met verzendkosten aan te schaffen heb je 6 keer één kaartje met verzendkosten aangeschaft." Ik kan dat niet meer controleren want de actie is afgelopen. Maar ik heb zeker weten niet 6x achter elkaar één kaartje besteld. Ik heb ook maar één envelop gekregen, met daarin alle zes kaartjes. (Rare optie trouwens, als je kunt kiezen voor 6x 1.) Ik heb nu wel heel veel verzendkosten voor één envelop betaald.
Ik heb via het klachtenformulier (mail), chat, telefoon en Facebook contact opgenomen. De klachtenmedewerkers geven me wel gelijk maar niet mijn geld terug. Wel heb ik een AH tegoed bon van 10 euro gekregen.

De oplossing

Ik wil minstens nog 20€ van Albert Heijn ontvangen (eventueel tegoed bon).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen