Klacht Albert Heijn: Fallout 4 en Black Ops 3

deurcess

Twee spellen op te halen die volgens uw mobiele App "Appie" voor 29,99 euro is aangeprijsd met 500 air miles. Sprintend naar uw winkel heb ik direct de exemplaren gevonden en gevraagd wat de bedoeling is van de prijs die opeens naar 59,99 is gegaan.Meneer Sander van de Bruijn (Teamleider) Bellamystraat Terneuzen, zei naar mij dat hij hier helemaal geen verstand van had en dat ik beter de infobalie kon benaderen. Het was niet zijn afdeling. Vanuit de infobalie wordt een persoon geroepen die er wel wat over zou weten: ja ja, u raad het al uw enige echte Sander van de Bruijn. Opeens kon hij mij wel dingen vertellen.Na 15 minuten te hangen aan de balie komt hij dood leuk me vertellen dat ten eerste de prijs alleen geldt voor Black Ops 2 op de PS4. Ten eerste black Ops 2 is nooit op de PS4 verschenen.Fallout 4 noemt Sander dan als argument: "prijsfouten voorbehouden". Ik voelde me geen klant bij jullie maar een indringer of dief. Klant is koning geldt niet in jullie winkel.

Ik eis de volgende dingen van jullie:

* De spellen beiden voor de prijs geadverteerd in jullie Appie app, in de bijlage vind u een foto van de momentopname.
* Een verontschuldiging van de teamleider.

Appie screenshot: http://i.imgur.com/g4EbSqw.jpg

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?