Klacht Albert Heijn: fraude, geen kado voor Sandra Kamphorst?

Klachtnummer
# 350108
Gebruiker
Joop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een mail van AH gekregen dat wij een kado konden uitzoeken.Kosten 1 euro ,maar GEEN kado natuurlijk. Graag wil ik van u weten wat er aan de hand is daar uw bedrijfslogo mij vertrouwd over kwam.

De oplossing

Uitzoeken wat er aan de hand is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen