Klacht Albert Heijn: Gedwongen update van AH app

Klachtnummer
# 624076
Gebruiker
Bondt1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

AH verlangt en vraagt steeds meer van kanten om digitaal te sparen, kopen en wekelijks te kijken naar nieuwe producten.
De AH app is daarvoor nodig en moet je deze week weer opnieuw upgraden.
Echter heb je een wat ouder apparaat dan kan dit niet meer.
Men verlangt bij de App een IOS 14 en hoger.
Dit betekent dat je niets meer digitaal kunt doen bij de AH
Men zou wat beter in deze tijd van malaise en crisis dit niet bij de ‘ gewone klant en burger’ moeten afdwingen.

Heeft u geld om het nieuwste device of apparaat te kopen ? Ik niet!,

Gewenste oplossing

Zorgen dat digitaal toegankelijk en AH app gebruik voor IEDEREEN mogelijk is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen