Klacht Albert Heijn: Geen afhandeling na gemaakte schade door bezorger vanuit AH

Maartje

In oktober 2021 heeft een bezorger van de AH met zijn steekwagen schade gemaakt aan ons tegelwerk bij het bezorgen van de boodschappen (als in een paar stukken eruit).
In eerste instantie zijn we door de klantenservice snel verwezen naar Dekra, de verzekeringsmaatschappij van de AH. Helaas is de service vanuit Dekra erg slecht. We krijgen amper contact met de aangewezen contactpersoon. Terugbelverzoek na terugbelverzoek gedaan en we worden niet terug gebeld. Ook op de mail wordt vaak niet gereageerd. Ondertussen zijn we 9 maanden verder en hebben nog geen vergoeding van de schade. Destijds offertes op laten maken voor het herstellen, die offertes zijn allemaal verlopen en inmiddels weer duurder geworden en het tegelwerk bij de voordeur is nog niet gemaakt.
Laatste wat we gehoord hebben vanuit Dekra is dat ze een schade opnemer langs zouden laten komen (alweer weken geleden) en sindsdien komen we niet meer met ze in contact en is er niemand geweest.
Middels de klantenservice van de AH ook geprobeerd onze onvrede over de afhandeling te uiten. Daar wordt gezegd dat ze er verder niks mee doen en dat dekra dit moet afhandelen. Wel een nummer gekregen van een klantbemiddelaar die uiteinselijk van dekra blijkt te zijn en je doorsturen naar je contactpersoon die niet bereikbaar is.

We zijn erg ontevreden over de afhandeling hiervan vanuit alle partijen. We worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken en toezeggingen worden continue niet nagekomen. En wij zijn inmiddels nog niet geholpen.

Ik zou willen dat Albert Heijn samen met hun verzekeraar Dekra overgaat tot snelle afhandeling van de claim die we hebben ingediend ivm de gemaakte schade inmiddels alweer 9 maanden geleden.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?