Klacht Albert Heijn: Geen bericht gekregen dat het servies beschikbaar was

Klachtnummer
# 404714
Gebruiker
Anita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie sets borden bij Albert Heijn nabesteld omdat ze tijdens de actie niet meer leverbaar waren. Ik heb regelmatig navraag gedaan of ze er al waren, en steeds te horen gekregen dat ik de mail in de gaten moest houden. Eind juni weer de vraag gesteld (omdat ze voor de verjaardag van mijn dochter waren), maar er was geen zicht op wanneer ze zouden komen. Na de zomer weer navraag gedaan maar toen waren ze al teruggestuurd. Ik heb geen mail gekregen, ook niet in de spambox want die controleer ik regelmatig.

De oplossing

Ik wil alsnog mijn spaarkaarten kunnen inleveren en het servies voor de afgesproken prijs kunnen kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen