Klacht Albert Heijn: Geen extra zegels

Klachtnummer
# 336065
Gebruiker
Spikemisty
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg een email dat er een persoonlijke bonus is. Als je bonuskaart eindigt op... 9415 dan krijg ik 9 extra zegels. En dat doet het maar helemaal onderaan staat, niet online. Ik bestel De laatste maanden online daar ik niet kan lopen.
Ik heb al een chat gestuurd dat het heel raar is. Je zou zeggen, ach 9 zegels, maar 9 zegels is 9 zegels. Ik heb nu weer een bestelling geplaatst voor € 140. En dan geen extra zegels. Belachelijk. Waarom niet online??? Klant onvriendelijk. Kunt u hier iets aan doen?

Gewenste oplossing

Deze klacht voorleggen en dat Ik de zegels gewoon krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen