Klacht Albert Heijn: geen nieuwe nano AH prepaid SIM kaart verstrekt

Klachtnummer
# 524562
Gebruiker
Maas61
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het contact met AH klantenservice was hoogst onbevredigend. Ik heb al 7 of 8 jaar AH prepaid. De SIM kaart is verouderd (micro) en kan niet verkleind worden naar nano, het formaat dat in mijn nieuwe telefoon moet. Ik wil van AH graag een nieuwe nano SIM kaart voor hetzelfde telefoonnummer. Mijn beltegoed bedraagt nog ca. 100 euro. Volgens AH klantenservice moest ik maar een nieuwe prepaid kaart kopen en nummerbehoud aanvragen. Dit vind ik onacceptabel. Alle mobiele serviceproviders verstrekken op verzoek een nieuwe SIM kaart voor een bescheiden bedrag.

De oplossing

Een nieuwe nano SIM kaart verstrekken voor het bestaande prepaid telefoonnummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen