Klacht Albert Heijn: Gefeliciteerd, je hebt een Albert Heijn cadeaubon t.w.v €500,- gewonnen!

Ingrid

Op 5 december ontving ik deze mail van postmaster@stuvia.info. Omdat ik in de veronderstelling was dat ik een cadeaubon had gewonnen heb ik de instructies gevolgd die in de mail stonden. Ik heb allerlei informatie doorgegeven inclusief mijn mobiele nummer. Uiteindelijk bleek ik helemaal niets te hebben gewonnen. Maar het werd nog erger, na enige dagen werd er via SMS diverse malen € 6,00 afgeschreven omdat ik een abonnement afgesloten zou hebben. Inmiddels heb ik dit geblokkeerd via www.smsgc.nl.
Naar mijn idee kan dit alleen maar het gevolg zijn van de instructies via de promotionele email van AH waarin mij wordt meegedeeld dat ik een cadeaubon had gewonnen. Ik ben ook lid van het klantenpanel van AH die ik op verzoek van AH op 10 december heb ingevuld. Ik zou graag wensen dat u dit voor mij onderzoekt.
De SMS code is 4239. Ik heb tot nu toe ca. € 50,-- aan kosten gehad.

Graag mijn geld terug en stoppen met deze misleidend promotie. Er staat werkelijk in het onderwerp: Gefeliciteerd, je hebt een Albert Heijn cadeaubon t.w.v €500,- gewonnen!
Ik doe al meer dan 30 jaar boodschappen bij AH!

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?