Klacht Albert Heijn: Gefeliciteerd, je hebt een Albert Heijn cadeaubon t.w.v €500,- gewonnen!

Klachtnummer
# 146462
Gebruiker
Ingrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 december ontving ik deze mail van postmaster@stuvia.info. Omdat ik in de veronderstelling was dat ik een cadeaubon had gewonnen heb ik de instructies gevolgd die in de mail stonden. Ik heb allerlei informatie doorgegeven inclusief mijn mobiele nummer. Uiteindelijk bleek ik helemaal niets te hebben gewonnen. Maar het werd nog erger, na enige dagen werd er via SMS diverse malen € 6,00 afgeschreven omdat ik een abonnement afgesloten zou hebben. Inmiddels heb ik dit geblokkeerd via www.smsgc.nl.
Naar mijn idee kan dit alleen maar het gevolg zijn van de instructies via de promotionele email van AH waarin mij wordt meegedeeld dat ik een cadeaubon had gewonnen. Ik ben ook lid van het klantenpanel van AH die ik op verzoek van AH op 10 december heb ingevuld. Ik zou graag wensen dat u dit voor mij onderzoekt.
De SMS code is 4239. Ik heb tot nu toe ca. € 50,-- aan kosten gehad.

De oplossing

Graag mijn geld terug en stoppen met deze misleidend promotie. Er staat werkelijk in het onderwerp: Gefeliciteerd, je hebt een Albert Heijn cadeaubon t.w.v €500,- gewonnen!
Ik doe al meer dan 30 jaar boodschappen bij AH!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?