Klacht Albert Heijn: Gelijke behandeling van een persoon ongeacht hun uiterlijk, godsdienst en ras.

QQ

AH Seinhorst

verplichte’ tassencontroles (welke niet op basis van redelijke verdenking worden uitgevoerd, maar uit willekeur en vooroordelen betreft uiterlijk.
Er liepen meerdere klanten met tassen en ik was de enige die werd aangehouden betreft mijn uiterlijk. Ik ben hier van geschrokken. Ervaren als erg aanvallend en ook nog 3 medewerkers tegelijk net als of ik een dief ben.

Toen kreeg ik te horen dat ik beter me tas bij de balie had kunnen aangeven, want dat staat namelijk in een klein gekleurd bord met kleine letters waar ik voor het eerst achterkom na 20 jaar. En dan ben ik ook de ENIGE in de supermarkt! er liepen heel wat mannen en vrouwen met boodschappen tassen rond er werd niets gedaan maar letterlijk niets.

Want nu ben ik de "boeman" geworden. Ze gaan me voor eeuwig en voor altijd in de gaten houden. Lekker winkelen bij de AH!

Graag een duidelijk bord dat geldt voor ieder en alle klanten erop attenderen of ( aanhouden zoals ze bij mij hebben gedaan) als ze een boodschappentas bij zich hebben.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?