Klacht Albert Heijn: Gevaarlijke Elitehaver Albert Heijn

Klachtnummer
# 182086
Gebruiker
Dirkjedirksen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij in verbinding met de tandarts moeten stellen, na het eten van elitehaver van AH.
Er zaten stukken walnootschaal in, waarop een essentieel gedeelte van mijn kies is afgebroken.
Nu is een vuling daarop niet meer mogelijk. Een kroon, was wat de tandarts voorstelde.
AH wilde dat ik een schadeformulier samen met de winkel invulde. Die zei dit niet te hebben.
AH klantenservice betwistte dat, en bood overigens zelfs ook geen excuses aan, maar zei alleen dat dat nog nooit was voorgekomen van die walnootschaal en dat winkelier mij moest helpen.
Die doen dat dus ook niet en de AH klantenservice, daar heb ik ook niets van gehoord .
meer.

De oplossing

Ik weet niet welke verdere gevolgschade dit voor mijn gebit heeft . De voorlopige schade is 20 euro.
Ik wil compensatie en stel AH aansprakelijk voor de schade en of eventuele vervolgschade aan mijn kies.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties