Klacht Albert Heijn: Goede afspraken maken over tegoed bonnen als het artikel niet aanwezig is.

Olijfolie #

Ik wilde verleden week donderdag een fles olijfolie kopen van A.H die in de reklame was .Ook nog potten Hak bonen.Maar er stonden geen flessen olijfolie en ook geen Hak bonen.De olijfolie wilde ik graag hebben dus vroeg ik naar een bonnetje zodat ik de fles olijfolie de komende week nog kon kopen.De mevrouw achter de balie deed er erg moeilijk over en zei dat ik tot zondag een bonnetje kon krijgen.Vond ik vreemd want de reklame was tot zondag en dan had ik dus niet om een bonnetje gevraagd..Dus met grote moeile een bonnetje gekregen en vandaag ( woensdag) ging ik voor de olijfolie.Ik kon niet eerder vandaar vandaag.
Tot mijn verbazing was weer het hele vak leeg.Voor alle zekerheid naar de service balie om te vragen wanneer ik de olijfolie kon krijgen voor reklame prijs.
Het meisje was heel verbaast over de bon want ik kon er geen reklame olijfolie meer mee kopen en bovendien had de medewerkster mijn geen bonnetje mogen geven,
Kon ook niet verlengt worden als ze binnen zouden komen,
Chef erbij geroepen en geen praten mee geen reklame olijfolie al zouden ze binnen komen.Het gaat over 1 fles olijfolie dus waar hebben wij het over?Voor mij dus echt de laatste keer dat ik al die moeite ga doen om een bonnetje te krijgen.....dit was de eerste x dat ik om een bonnetje vroeg.
Ik heb een vriendin en die kan met zo een bon een week lang na de reklame het artikel kopen bij Hoogvliet.
Ik ben als een dief behandeld in deze winkel waar ik al zoveel jaren boodschappen doe.
Ik denk dat er geen goede afspraken zijn gemaakt in dit filiaal over deze situatie's.
Ik ben een alleenstaande vrouw van 77 jaar die bovendien slecht loopt
en heb een heel naar gevoel over gehouden van dit voorval.
Dit is een echte anti reklame van Albert Heijn!

Ik heb geen verwachtingen maar wel dat ik met meer respect behandeld word als ik gewoon met de beste bedoelingen een reklame artikel alsnog wil kopen met een bonnetje omdat het artikel steeds niet voorradig was.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?