Klacht Albert Heijn: Goedkope producten uit online assortiment

Klachtnummer
# 452791
Gebruiker
M.T. Peeters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestel al een lange tijd online boodschappen bij de ah, maar er gaan steeds meer goedkope producten uit het online assortiment.
Eerst was online boodschappen doen voor iedereen toegankelijk, het valt mij erg tegen dat er een groep buiten gesloten wordt.
Online boodschappen doen zou voor iedereen toegankelijk moeten blijven.
Heb zaterdag ook een bericht gestuurd via Twitter maar daar wordt niet op gereageerd.

De oplossing

Dat de goedkope producten weer in het online assortiment komen, zodat het weer voor iedereen toegankelijk wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen