Klacht Albert Heijn: Het door jullie ingevoerde digitaliseringsproices.

Klachtnummer
# 494510
Gebruiker
G.J. Neerhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al vele jaren vaste klant bij Albert Heijn maar voor ons als ouderen (75 jaar) wordt het vanwege al dat digitaliseren me lastig en ingewikkeld gemaakt om nog langer mijn boodschappen bij jullie te doen. Nu ook weer de AH box. Na zoveel jaren haal ik voortaan mijn boodschapopen elders.
Ik verneem graag uw reactie.

De oplossing

Een schriftelijke reactie op mijn klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen