Klacht Albert Heijn: Het houdbaarheid datum probleem.

Klachtnummer
# 122678
Gebruiker
Willem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wederom vandaag tijdens het boodschappen (In dit geval bij AH XL) meerdere producten gevonden in de koelvak en maar ook gewone vakken waarbij de T.H.T. Reeds was verstrekken het ergste dit keer was wel de smoothies die goed waren tot gisteren totaal 8 pakken.
En dit is een veel voorkomend probleem bij meerdere AH winkels. En als je er melding van maakt bij iemand van het personeel dan wordt er erg luchtig overgedaan en er is altijd wel iemand bezig met het stickers van de producten. Vandaag ook de jonge man geeft dit aan en ik kan het product met 35% korting mee nemen. Waarop ik wederom aangeef dat de T. H. T. van gisteren was. Waarop de jongeman enigzins verbaasd me aan kijkt en naar het schap toe rent en de pakken maar snel weg haalt.
Het grootste probleem is dat dit niet 1 keer is maar regelmatig (wekelijks) en als je klaagt dan lijkt het er wel op dat er niks aan wordt gedaan.

De oplossing

Meer actie van uit management zodat ik niet de hele tijd met een kalender opzak hoef te lopen en het werk van het personeel hoef te doen want ik krijg er helaas niet voor betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen