Klacht Albert Heijn: Ik heb dus teveel betaald.

Klachtnummer
# 428587
Gebruiker
Consument Bunnik 456Utrecht 876
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26 februari zijn de volgende produkten aan mij niet geleverd:Sabledruif,
Fage total Griekse yoghurt 0%(2),HealthyPeople Blauwe bosbes-fram-
boos(2),Meester&Zn Achterham,Meester & ZnGerookte salami,
Meester &Zn Kalkoenfilet. In plaats van ijsbergsla en spitskool kreeg ik:
sla en sperziebonen.
Ik heb de rekening betaald.

De oplossing

Ik zou een nieuwe rekening willen krijgen, waarop de ontbrekende
produkten zijn afgetrokken en het bedrag voor de sla en sperziebonen
zijn opgeteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen