Klacht Albert Heijn: Ik koop 36 Perla Mokkapads, maar niet alle pads voldoen aan de kwaliteitseisen

Klachtnummer
# 445801
Gebruiker
M.J. van Dijken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Allereerst: klacht indienen bij AH zelf (mijn voorkeur) is zeer omslachtige procedure
Klacht: in elke verpakking Perla koffiepads Mokka (36pads) zitten kennelijk foute pads: na zetten koffie blijkt het incidenteel slootwater te zijn, water met een kleurtje. Ik had een voorraad Perla aangelegd, maar tref nu al in de vijfde zak dit type missers aan. Heel erg vervelend, zeker ook bij bezoek: je ontdekt het pas wanneer het te laat is.

De oplossing

AH moet zijn Perla productieproces nader beschouwen, dit is niet acceptabel! Ik wil goede koffie en me niet hoeven schamen, of aanvankelijk uitgaan van eigen schuld: zou ik vergeten zijn er nieuwe pads in te doen? Ik verwacht restitutie in de vorm van goede koffiepads.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?