Klacht Albert Heijn: Ik stond bij de kassa, en een jonge man wenste op mijn verzoek geen afstand aan te houden.

Manhattan1962

Geen of onvoldoende afstand houden, en geen (corrigerend) toezicht of handhaving.

Er was wel een bewaker aanwezig, maar op dat moment niet zicht- of bereikbaar. het betrof de AH in Zandvoort, en de jonge man was een Duitse (waarschijnlijk) toerist met zijn vriendin, die me zei "dat het niet zijn ding was" {...om anderhalve meter afstand te moeten aanhouden}. Ik werd zelfs min of meer uitgelachen, terwijl ik de man toch werkelijk praktisch naast me stond, maar verder was er op dat moment niemand aanwezig - ook geen bewaker - om in te grijpen. Ik vond en vind dit nog steeds een zeer kwalijke zaak, want wat nou te doen in een dergelijke situatie? Ik ben een man van 62, en blijf toch werkelijk liever gezond en vrij van corona.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?