Klacht Albert Heijn: Ik stond bij de kassa, en een jonge man wenste op mijn verzoek geen afstand aan te houden.

Klachtnummer
# 459276
Gebruiker
Manhattan1962
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen of onvoldoende afstand houden, en geen (corrigerend) toezicht of handhaving.

De oplossing

Er was wel een bewaker aanwezig, maar op dat moment niet zicht- of bereikbaar. het betrof de AH in Zandvoort, en de jonge man was een Duitse (waarschijnlijk) toerist met zijn vriendin, die me zei "dat het niet zijn ding was" {...om anderhalve meter afstand te moeten aanhouden}. Ik werd zelfs min of meer uitgelachen, terwijl ik de man toch werkelijk praktisch naast me stond, maar verder was er op dat moment niemand aanwezig - ook geen bewaker - om in te grijpen. Ik vond en vind dit nog steeds een zeer kwalijke zaak, want wat nou te doen in een dergelijke situatie? Ik ben een man van 62, en blijf toch werkelijk liever gezond en vrij van corona.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen