Klacht Albert Heijn: Ik twijvel aan de betrouwbaarheid van de appa van AH

Lieveren#1

Tijdens het boodschappen doen (wat ik zelden doe) gebruikte ik de selfscan op mijn mobiel. Wanneer ik wil afrekenen lukt het niet en ik word geassisteerd door een AH medewerker (prima). Samen komen we er niet uit de telefoon is vastgelopen. We besluiten om alle openstaande velden te sluiten en terug te gaan naar de AH app welke we niet hadden afgesloten. Het aantal producten stond er nog keurig in (63) echter het totaal bedrag was niet meer hetzelfde. Hierover maak ik me oprecht zorgen, hoe kan het dat hierin verschillen komen. Uiteindelijk lukte het niet om af te rekenen en moest alles uit de tassen en opnieuw gescand worden. Het totaal bedrag was wederom anders er zat een verschil in van 3 cent. Hierover maak ik me zorgen en ik weet ook niet of het dus wel betrouwbaar is. De medewerker van de klantenservices deelde mijn zorgen.
Graag verneem ik hierop een reactie

Al sinds jaar en dag doe ik naar geode tevredenheid mijn inkopen bij AH door deze ervaring heb ik twijfels. Dus wat ik wil is hierover in gesprek en dat mijn twijfels kunnen worden weggenomen zodat ik naar alle tevredenheid een loyale klant van AH kan blijven

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?