Klacht Albert Heijn: Jokjes, fopjes en leugens, de klantenservice van Albert Heijn

CP

De bestelling bij AH werd erg slecht afgeleverd. Ik nam direct contact op en stuurde de foto's door. Er werd aangegeven dat er eea gecrediteerd zou worden. Dit is inmiddels 4 weken geleden. Na twee weken nog altijd geen bedrag terug. Ik nam opnieuw contact op en kreeg de toezegging dat er binnen 2 dagen geld op mijn rekening zou staan. Niets. na een week wederom contact. "Maar dan bent u fout voorgelicht mevrouw, dat duurt nog wel een week, maar ik vraag het na bij de back-office, dat hoort u vandaag of morgen van mij". Inmiddels zijn we weer 5 dagen verder. Vanmorgen wederom contact gehad. Grof, lomp en onvriendelijk werd me verteld dat ik maar moest afwachten. Ik vroeg om alle info die aanwezig was binnen AH over mij, conform AVG aan me te leveren. Dit werd geweigerd. Hoofdkantoor gebeld, verkeerd doorverbonden. Opnieuw gebeld, uiteindelijk een emailadres gekregen...…..met andere woorden. Geen enkele afhandeling, niets anders dan van het kastje naar de muur, leugens over de status van afhandeling en dan ook nog eens lange wachttijden wanneer je ze belt.

Wellicht moet ik de volgende keer wanneer ik boodschappen doe bij de AH ook een week of 4 wachten voordat ik betaal. Al is het niet eens zeker dat AH ook maar iets heeft terugbetaald. Want daar moet ik voorlopig gewoon maar op wachten - zonder terugkoppeling

Per omgaande het bedrag terug op mijn rekening, zoals inmiddels al meerdere malen toegezegd.
Excuus voor de werkelijk schandalige manier waarop dit wordt "afgehandeld"
Alle informatie over mij, zoals vastgelegd binnen AH - conform AVG - overleggen aan mij.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?