Klacht Albert Heijn: Kassamedewerker geeft te weinig spaaractiezegels (3 ipv 10)

Klachtnummer
# 74551
Gebruiker
JC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net boodschappen gedaan bij Albert Heijn XL bij de Boogaard in Rijswijk. Zag bij de kassa de actie over het sparen voor een gratis 2e driegangenmenu, na het afrekenen van 109 euro vroeg ik de kassamedewerker of ik ook zegels voor die actie erbij kreeg. Ja, u krijgt er 3. Thuis aangekomen las ik in de actiefolder dat ik per 10 euro boodschappen 1 zegel zou krijgen. Ik had dus eigenlijk een volle spaarkaart gehad met die 10 zegels. Ik voel me zwaar genept door die kassamedewerkster :( Ik kan nu niet meer terug naar die vestiging, aangezien ik een auto heb geleend om zoveel boodschappen te kopen bij die XL vestiging.

De oplossing

Ik wil graag de resterende 7 zegels ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen