Klacht Albert Heijn: Klacht tegen AH manager Hamid te AH bos en lommer

Dario

ik wil graag een klacht indienen tegen de vestiging AH bos en lommerstraat en met name tegen jullie manager Hamid. Ik kocht stimorol met 35% korting ern 2 Lindeman wijntjes, 'een bleek niet zuid Afrikaans te zijn en mn stimorol werd nier gekort.. Het was vlak voor sluit, Hamid zei wacht ff terwijl hj wegliep, na een poos gewacht te hebben wilde ik vertellen dat mijn bon niet klopt maar hij had geen geduld en zei in gebrekkig Nederlands "je moet duidelijk zijn" waarop ik antwoorde " je moet beter luisteren".. toen mocht ik meteen vetrekken zonder kostren vergoed te krijgen. k liep automatrisch weg en vloekte bij de deur, liep terug want vind dit geen service en vroeg naar de manager. Blijkt dat Hamd manager is, hij kwam dreigend voor me staan en stond tot een centimeter voor mijn gezicht om mij te intimideren. " Wat ga je doen" zei hij. Ik deed mijn handen op mijn rug om juist hgeen vechtpositie in te nemen maar de beveiliger greep mijn hand want die wilde hij juist zien. " Je kan wel een mes hebben" zei hij.. sorry maar ik ben manager bij een groot verzekeringsinstelling en heb geen strafblad, dit vind ik vreemd en intimiderend gedrag. Dit kan niet, ik wil dat jullie de camera beelden bekijken en dat ik vergoed word.

Ik wil dat hij aangesproken wordt op zijn gedrg en wil dat ik vergoed word.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?