Klacht Albert Heijn: klanten verplichten verpakkingsmateriaal te laten kopen voor groente en fruit.

Klachtnummer
# 555765
Gebruiker
Lotus 58
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Albert heijn verplicht mensen om netjes te kopen voor groente en fruit, maar deze hebben het nadeel dat tomaten, en zacht fruit stuk gaat waardoor je boodschappen en tas besmeurd raken.Ook wanneer je zeep of toiletblokken koopt gaat je groente en fruit er naar ruiken en smaken.Ik heb zowel de klantenservice als de bedrijfsleidster de suggestie gedaan om dan zakjes gemaakt van suikerriet of papier als alternatief te gebruiken.Ik kreeg te horen dat papier ook in het vuil terecht komt en niet recyclebaar zou zijn wat belachelijk is.Volgens de warenwet is het verplicht levensmiddelen deugdelijk te verpakken, helaas zijn die netjes het niet zie boven.Boven dien zijn ze relatief klein en maar een paar keer te gebruiken en kosten ook nog eens 30 cent per stuk.als je een groot gezin hebt zijn die netjes zo al te klein en je hebt er dan veel te veel van nodig.

De oplossing

Dat het bedrijf ook voor een alternatief zorgt zoals papieren zakken of zakken van suikerriet die de Plusmarkt nu gebruikt en biologisch afbreekbaar zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen