Klacht Albert Heijn: Klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 309646
Gebruiker
harl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 uur voor bezorging ontdekt dat ik een verkeerde bezorgdag heb gekozen. Gebeld met de zeer onvriendelijke klantenservice van AH, waar mw. S. Lakerman er geen boodschap aan had dat wij al vele jaren klant zijn van AH bezorgservice: 'u bent 6 uur te laat met bellen, dus ja ik kan de bestelling wel annuleren maar dat kost u dan 50 euro'. Dat dit erg klantonvriendelijk is kon mw. Lakerman beamen, maar dat is de regel dus daar denkt zij verder niet over na. Een leidinggevende heeft mw. Lakerman niet dus helaas. Totaal niet klantvriendelijk of meedenkend bij AH Online!!

De oplossing

Bestelling een aantal dagen verplaatsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?