Klacht Albert Heijn: Klantonvriendelijkheid door manager .

Klachtnummer
# 359433
Gebruiker
San
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al meer dan 5 jaar doe ik mijn boodschapen bij AH Stedenwijk in Almere. De leiding gever/vloer manager is nooit vriendelijk tegen mij geweest .Al een tijd geleden werkt mijn pinpas bij sommige kassas’ niet dan ging ik altijd bij kassa 1 waar het wel lukde. Vandaag hellas niet. De mevrouw /leiding gever werd opgeroed en bij de klantenservice ballie zei ze tegen mij dat dat heel onhandig was en dat ik moest zorgen om kontant geld bij mij te hebben. Ze heeft een systeem fout aan mijn geschuiven en niet op een aardige manier.
Ik zal in iedere geval een nieuwe bankpas aanvragen en probeer niet zo een onhandig situatie(zo heeft ze het genoemt) te creeren.
Ik dien de klacht in omdat iedere keer dat ik de mevrouw zie en moet iets bij haar afrekkenen heb ik geen lekker gevoel en vandaag zelfs erger.Ze zou mij niet moeten descrimineren.

De oplossing

Manager zou moeten aangesproken worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?