Klacht Albert Heijn: knapperige oat cookies caramel seasalt

sam

Ik heb de nieuwe oatcookies caramel sea salt gekocht.
toen ik de verpakking openmaakte zag ik bleke koekjes, dit vond ik al een beetje vreemd.
Bij het nemen van een hap leek het alsof de koekjes niet gaar waren. Het was een taai zacht koekje en het deeg proefde niet gaar.
Op de verpakking wordt het koekje omschreven als een knapperig haverkoekje. De koekjes die in deze verpakking zaten waren alles behalve knapperig.

Ik denk dat de koekjes echt niet gaar waren. Dat zou dan betekenen dat er meerdere ongare koekjes zijn verpakt.

Misschien is dit wel de smaak en textuur van het koekje zoals bedoeld was.. dan ligt het aan mij.. Echter zou ik dan willen adviseren om het woord "knapperig" niet te gebruiken op de verpakking.

Het zou jammer zijn als meerdere mensen dezelfde sensatie ervaren als ik :D dus ik dacht, ik breng jullie even op de hoogte.

Samira

Het lijken me erg lekkere koekjes. Dus als de koekjes inderdaad niet gaar waren, dan hoop ik in de toekomst te kunnen genieten van een gaar oat cookie caramel seasalt. :D

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?