Klacht Albert Heijn: Koffiehuis in de AH

Spikemisty

In de AH Delft staat sinds de opening er een grote tafel waar je even kan rusten en een kopje koffie kan drinken. Reeds een paar weken wordt deze tafel een Turks koffiehuis. De hele dag zitten de mensen daar. De vrouwen staan erachter. Ja is gratis en boodschappen doen ze niet of 1 croissantje. Daar ik moeilijk ter been ben wil ik even rusten. Niet dus!!!
Dit is een punt van ergernis. Heb de manager gesproken en zij zei dat veel mensen geklaagd hebben. Ook is het heel moeilijk om er iets aan te doen ivm discriminatie.

Er zitten toch geen mensen dan alleen zij dus ik denk als het weggehaald zal worden dat de andere mensen het niet eens erg zullen vinden. Op een klein bankje na datje even kan rusten. Of gewoon betalen. Is misschien niet klantvriendelijk maar dat is het nu ook niet.

Meedenken wat hieraan gedaan kan worden

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?