Klacht Albert Heijn: kwaliteit dop-pinda's steeds slechter en geen smaak meer. Geen controle AH

Klachtnummer
# 464900
Gebruiker
Dop-Pinda#500
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Koop regelmatig (om de week) dop pinda's bij Albert Heijn.
Opschrift: "Ongezouten Pinda's in dop, in hete lucht geroosterd, 500 gram". Barcode: 8710400 048657.

Echter met de week wordt de kwaliteit slechter, zwart geblakerde noten, harde pinda's als gevolg en totaal geen smaak.

Is ook laatste keer geweest, er zijn betere zaken die meer aandacht en vooral controle over hun verkochte producten hebben.

Gewenste oplossing

Controle uitvoeren over verkochte producten, af en toe zelf eens een zak uit t schap halen en eenvoudig en simpel proeven.
Uit eten gaan met de leverancier is niet hetzelfde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen