Klacht Albert Heijn: Logistiek van de winkels

Agoz

Waarom is het tijdens de winkeluren altijd zo’n enorme chaos? Ik begrijp ook wel dat de schappen aangevuld moeten worden, maar je kunt je nog nauwelijks bewegen door de krapte van de betreffende doorgangen aangezien ze voortdurend daarmee de vrije loop hinderen. We constateren dit vrijwel bij elk filiaal. In dit geval de Jan Evertsenstraat en Jan v Galenstraat in Amsterdam.
Ook bij het pakken van de nodige producten staat er iemand hinderlijk in de weg.
U mag gerust weten, van rustig winkelen is absoluut geen sprake meer. Dood nerveus of op z’n minst opgejaagd verlaat ik de winkels.
Bij jullie concurrenten zoals Jumbo & Dirk ontbreekt een dergelijke wanordelijke chaos. Kennelijk hebben die de betreffende logistiek beter op orde.
Wellicht een verbeterpunt welke wat meer aandacht verdient.

Ook zou ik de verse broodjesafdeling wat meer onder de aandacht willen brengen. Je treft daar op willekeurige uren lege schappen aan. Dat blijft een zwak punt.
We hebben dat al vele keren kenbaar gemaakt, maar dat wordt niet voldoende opgepakt.

Een minder chaotische logistieke aanpak.
De consument ondervindt te veel hinder van medewerkers die de schappen bijvullen.
De containers en kratten beperken de doorgang en ze lopen de consument in de weg.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?