Klacht Albert Heijn: mails mbt ..Mijn Bonus..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 189348
Gebruiker
yvonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Regelmatig krijg ik ongevraagd mails mbt,, Mijn Bonus",met de aanhef..Voor Jozef..,Waarom de voornaam..kennelijk houden ze precies bij wat je koopt want vaak staat er..nog een keertje in huis halen...Ben al heel wat jaren trouwe klant van Albert Heijn,bekijk de folders dei in de bus vallen,heb geen behoefte aan ook nog mails.Het irriteert me zelfs.Wil me dus hiervoor afmelden.Dit is echter ingewikkeld gemaakt en als je dat doet wordt ..als straf...??.de bonuskaart losgekoppeld van de Airmileskaart ,dreigt AH.En omdat ik dat niet wil ben ik noodgedwongen verplicht die vervelende Emails te ontvangen.

De oplossing

Geen emails meer en wel de koppeling behouden,ik hou niet van dit soort dwang,zo ga je niet met je klanten om.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen