Klacht Albert Heijn: Minder glutenvrije producten in de winkels

Buikpijn

Beste medewerker van AH,

De laatste tijd merk ik dat ik zowel op de locaties in Geldermalsen, Pr Maximaplein als Vianen misgrijp als ik glutenvrije producten wil kopen voor mijn zoontje van 3.
Enkele producten die niet (meer) in de winkels Verkrijgbaar zijn:
Glutenvrije vissticks
Schar waffle
Schat fruit bar (online zie ik deze ook ineens niet meer)
Vitabella paneermeel glutenvrij

Mijn zoontje krijgt pijn in zijn buik als hij producten met gluten erin eet. Eerlijk gezegd zou je verwachten dat er steeds meer glutenvrije producten in de schappen staan in plaats van minder.
Daarnaast valt het mij op dat ik voorheen 3-5 persoonlijke bonusaanbiedingen kreeg, waar dat vorige week er 2 waren en deze week slechts 1. Omdat ik vaak gebruik maak van persoonlijke bonusaanbiedingen op AH vrij van gluten Producten en Schar producten valt dit mij ook tegen. Wat is de reden dat er veel minder persoonlijke bonusaanbiedingen geladen worden?

Ik hoor graag een reactie!

De beschreven glutenvrije producten in het assortiment opnemen en meer persoonlijke bonusaanbiedingen laden zoals ik gewend was

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?