Klacht Albert Heijn: Misleiding Prijzen.

Eriba 2020

Goedemiddag. Ik heb 14 April een pak NALYS KP gekocht bij de AH in Groningen 9721 PE aan de van Lenneplaan Er hing een grote prijskaart boven van € 7.95 nu voor € 3.99 .Tijdens het afrekenen heb ik € 7.95 betaald. Nadat ik hier over heb geklaagd heb ik het verschil terug gekregen. Kaart was vergeten door medewerker te verwijderen werd er gezegd. Wederom 22 April nog steeds de kaart aanwezig met de aanbieding, mooi natuurlijk weer een pak meegenomen. weer bij de kassa € 7.95 betalen. Weer geld terug gekregen nu was de actie zo genaamd verlengd volgens de medewerker. 24 April gehaktballen gekocht zonder ui € 2.09 met ui € 2.69. Moest afrekenen €2.69 de prijs van de gehaktballen met ui. Weer mijn geld teug gekregen. Vandaag 28 April wederom weer NALYS KP gekocht, moest weer €7.95 betalen. Terwijl de kaart van €3.99 er nog steeds boven hangt. Ook nu weer mijn geld terug. Ik vind deze praktijken niet kunnen, dit is pure oplichting . Ik controleer altijd mijn kassa bonnen van deze winkel omdat hier vaak veel mis gaat Er zijn vast klanten die dit niet doen,en hierdoor worden gedupeerd. Ik ben vandaag echt heel erg boos hier over geworden ,en heb mijn ongenoegen hier over kenbaar gemaakt aan de bedrijfsleider. Ik eis dat aan deze misleidende activiteiten een einde komt. Ik vind dit een schandalige zaak.

Zorgen dat ik geen onregelmatigheden meer op mijn kassa bonnen tegenkom. Ik ben er helemaal klaar mee met deze misleidende praktijken.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?