Klacht Albert Heijn: Misleiding Prijzen.

Klachtnummer
# 439231
Gebruiker
Eriba 2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag. Ik heb 14 April een pak NALYS KP gekocht bij de AH in Groningen 9721 PE aan de van Lenneplaan Er hing een grote prijskaart boven van € 7.95 nu voor € 3.99 .Tijdens het afrekenen heb ik € 7.95 betaald. Nadat ik hier over heb geklaagd heb ik het verschil terug gekregen. Kaart was vergeten door medewerker te verwijderen werd er gezegd. Wederom 22 April nog steeds de kaart aanwezig met de aanbieding, mooi natuurlijk weer een pak meegenomen. weer bij de kassa € 7.95 betalen. Weer geld terug gekregen nu was de actie zo genaamd verlengd volgens de medewerker. 24 April gehaktballen gekocht zonder ui € 2.09 met ui € 2.69. Moest afrekenen €2.69 de prijs van de gehaktballen met ui. Weer mijn geld teug gekregen. Vandaag 28 April wederom weer NALYS KP gekocht, moest weer €7.95 betalen. Terwijl de kaart van €3.99 er nog steeds boven hangt. Ook nu weer mijn geld terug. Ik vind deze praktijken niet kunnen, dit is pure oplichting . Ik controleer altijd mijn kassa bonnen van deze winkel omdat hier vaak veel mis gaat Er zijn vast klanten die dit niet doen,en hierdoor worden gedupeerd. Ik ben vandaag echt heel erg boos hier over geworden ,en heb mijn ongenoegen hier over kenbaar gemaakt aan de bedrijfsleider. Ik eis dat aan deze misleidende activiteiten een einde komt. Ik vind dit een schandalige zaak.

De oplossing

Zorgen dat ik geen onregelmatigheden meer op mijn kassa bonnen tegenkom. Ik ben er helemaal klaar mee met deze misleidende praktijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen