Klacht Albert Heijn: Moet smartphone kopen om mijn eKoopzegels te verzilveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469164
Gebruiker
Theo214
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb volle kaart met eKoopzegels. Maar als ik die wil verzilveren moet ik - merk ik nu - met de app een code opvragen. Die app staat op mijn chromebook. Volgens app is mijn apparaat daar ook geschikt voor. Maar die code moet je binnen 45 seconden benutten. Ontstaat dus de idiote situatie dat ik mijn chromebook mee moet slepen naar de infobalie in de winkel. Daar zorgen dat ik via wi-fi de app kan gebruiken. Om dan als ik aan de beurt ben een code aan te vragen om mijn geld te kunnen krijgen. Wie bedenkt zoiets belachelijks. En ik ga toch geen smartphone aanschaffen alleen maar om geld te krijgen voor al betaalde koopzegels.

De oplossing

Ik wil gewoon met mijn bonuskaart naar de balie kunnen gaan en daar mijn volle kaart met eKoopzegels kunnen verzilveren. Zonder gedoe met een code.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo214
Datum
Uiteindelijke oplossing
AH reageert helemaal niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen