Klacht Albert Heijn: Monster energy halve liter terug in de schappen!

# 282047
Mikados

Geen grote blikken monster energy en de piepkleine blikjes monster energy worden voor een ZWAAR overpriced prijs verkocht. De reden waarom de halve liter blikken monster uit de schappen is gehaald is echt onzin. Want er word wel snoep, junkfood, alcohol, tabak en gokproducten verkocht.

Oftewel doe niet zo dom en haal die halve liter blikken terug ipv dan alsnog kleine blikjes verkopen voor een te dure prijs.

Een 4 pack kleine monster blikjes bij de AH is bijna even duur als een 4 pack halve liter monster bij de jumbo! 95 cent verschil. Oftewel! AH liegt gewoon dat het om gezondheid draait want het gaat er gewoon weer om om meer geld binnen te slepen door minder te hoeven verkopen. Want als het echt om gezondheid ging dan werden die goedkope energy drankjes vanaf 30 cent ook uit de schappen gehaald want die zijn nog ongezonder voor je.

Halve liter blikken monster energy TERUG in de schappen OF kleine blikjes monster voor een goedkopere prijs verkopen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?