Klacht Albert Heijn: Muizentand in het broodbeleg

Klachtnummer
# 113409
Gebruiker
Mileda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de lichtgerookte palingworst van AH welke goed is tot 18 juni 2015 vond ik iets van een muizentand of een kattentand.
Heb geprobeerd om het uiterst kostbare nummer te bellen a 0,80 ct per minuut. Dit 4 maal geprobeerd en na 7 minuten hoor je tot ziens en wordt de verbinding verbroken.

De oplossing

Een vergoeding van AH. Ook voor de belkosten. Niet normaal dit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen