Klacht Albert Heijn: Nalatigheid.

Klachtnummer
# 459455
Gebruiker
AchtstePeen#572
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na langdurige ziekte werd verteld dat ik de volgende dag niet meer hoefde te komen terwijl ik op t basis aan het werk was .
Ze reageren niet terwijl ik al een paar maal heb gevraagd , betaal mijn tegoeden uit en geef me de transitievergoeding waar ik recht op heb maar nee hoor het enigste wat ik te horen krijg is dat ze nog niks van het hoofdkantoor hebben gehoord en zelf kan ik niet met personeelszaken contact maken omdat ze zeggen dit mogen wij niet doorgeven.
Ik wordt hier zo moedeloos van.

De oplossing

Na een lang dienstverband moeten ze dit op een correcte manier afhandelen zodat ik het gevoel heb dat ik toch wel gewaardeerd ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen