Klacht Albert Heijn: Niet kunnen annuleren in app

Klachtnummer
# 354948
Gebruiker
M. Borsten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je kan een geplande bestelling bij AH om op te halen bij het pick up point (misschien ook bij bezorging) wel aanmaken via app en wijzigingen via de app, maar niet annuleren. Als je op zondag besluit te annuleren dan kan je niet telefonisch in contact treden en niet via de app annuleren. Als je op de website bij de FAQ komt dan staat er een link hoe het wel kan maar die link die brengt je weer naar de app. Kortom ik wist niet hoe ik moest annuleren en kon niemand spreken die mij kon vertellen hoe wel. Volgende dag gebeld ik moest of 50 euro boete betalen of alle verse producten toch af nemen ( die had ik de dag ervoor al in de winkel gehaald dus nu had ik alles dubbel). Als je moet kunnen bestellen via de app moet je ook kunnen annuleren via de app.

De oplossing

Zorgen dat je via de app kan annuleren in regelen. En mij de dubbele boodschappen die ik niet nodig had teveel 40 euro vergoeden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen