Klacht Albert Heijn: Niet kunnen leveren wel moeten betalen van bezorgbundel

Klachtnummer
# 443326
Gebruiker
W
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het automatisch afschrijven van 30,00 euro ten behoeven van de bezorgbundel. Echter kan er door AH niet geleverd worden.

Zie onderstaande de gevoerde correspondentie:
Antwoord van AH d.d. 1-5-2020
Beste Willem,


Ik snap dat je het erg vervelend vond dat je geen bezorgmoment kon kiezen. We ervaren nog steeds enorme drukte op ah.nl. Onze bezorg- en ophaalmomenten zijn eerder vol in deze bijzondere tijd.

Helaas moet de bezorgbundel alsnog betaald worden. Bij het afsluiten van de bezorgbundel ben je een betalingsverplichting aangegaan. Als de bezorgbundel betaald is, kun je deze alsnog stopzetten via onze website.

Wist je dat je met de AH bezorgbundel een bezorgmomenten tot 3 weken vooruitzien en kan je ook een Persoonlijk Bezorgmoment kiezen, zodat je altijd de garantie hebt dat er een moment voor jou gereserveerd staat. Het Persoonlijk Bezorgmoment kan je hier instellen.


Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!

Beoordeel onze service
Met vriendelijke groet,

Janice

Albert Heijn klantenservice

De oplossing

Ik wil dat de bezorgbundel per direct wordt stop gezet en de 30,00 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen