Klacht Albert Heijn: Niet kunnen leveren wel moeten betalen van bezorgbundel

W

Het automatisch afschrijven van 30,00 euro ten behoeven van de bezorgbundel. Echter kan er door AH niet geleverd worden.

Zie onderstaande de gevoerde correspondentie:
Antwoord van AH d.d. 1-5-2020
Beste Willem,

Ik snap dat je het erg vervelend vond dat je geen bezorgmoment kon kiezen. We ervaren nog steeds enorme drukte op ah.nl. Onze bezorg- en ophaalmomenten zijn eerder vol in deze bijzondere tijd.

Helaas moet de bezorgbundel alsnog betaald worden. Bij het afsluiten van de bezorgbundel ben je een betalingsverplichting aangegaan. Als de bezorgbundel betaald is, kun je deze alsnog stopzetten via onze website.

Wist je dat je met de AH bezorgbundel een bezorgmomenten tot 3 weken vooruitzien en kan je ook een Persoonlijk Bezorgmoment kiezen, zodat je altijd de garantie hebt dat er een moment voor jou gereserveerd staat. Het Persoonlijk Bezorgmoment kan je hier instellen.

Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!

Beoordeel onze service

Janice

Albert Heijn klantenservice

Ik wil dat de bezorgbundel per direct wordt stop gezet en de 30,00 euro terug.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?