Klacht Albert Heijn: Niet kunnen sparen voor het buitenservies bij AH omdat het alleen digitaal kan

Klachtnummer
# 653221
Gebruiker
J.L.G. Katwijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb geen telefoon en kan dus niet digitaal sparen voor het buitenservies en verder zie ik niet waarom mijn gegevens bekend moeten zijn als ik daarvoor wil sparen.. Als je gebruik wil maken van de AH bonuskortingen snap ik dat het betaalmiddel daar informatie is, hoewel ik het daar ook niet echt mee eens ben maar dat is schijnbaar de prijs die je daarvoor betaald maar bij de servieszegels is juist het bedrag dat je uitgeeft van belang en zie ik niet in waarom je alleen digitaal kan sparen en daarbij dus verplicht word je gegevens te delen. De redenen die ze daarvoor opvoeren klinken mij meer als en brainstorm sessie van hun marketing afdeling om het te kunnen verkopen aan de klant.

Gewenste oplossing

Een oplossing dat ik gewoon kan sparen bij de AH voor het buitenservies en niet alleen digitaal met inlevering van persoonlijke informatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen