Klacht Albert Heijn: Niet leverbaar product uit bonusfolder

Klachtnummer
# 408367
Gebruiker
Gemajola
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil gebruik maken van een 2=1 aanbieding maar artikel is niet te koop in mijn ah filiaal. Het artikel staat in de digitale app van AH.nl. De medewerkster heeft geprobeerd om artikel voor mij te bestellen maar dit is helaas niet mogelijk. Ik kan het artikel wel kopen bij een winkel van Gall en Gall maar daar krijg ik maar 10% korting.
Hierover een chatsesssie gehad met de klantenservice maar helaas. Tweemaal bericht gestuurd via messenger, maar de voorraadzoeker die zij gebruiken heeft een storing, beide keren.

De oplossing

Dat zij artikel(en) in mijn AH vestiging leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?