Klacht Albert Heijn: niet leveren van bestellde producten voor de prijs op de afbeelding

Klachtnummer
# 625417
Gebruiker
vliegendehollander28
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,
Mijn klacht is, dat ik op de website van AH, aanbiedingen heb gezien. Die ik heb besteld, ik heb een bevesteging gehad met het ordernummer en factuur. Ik krijg in de ochtend een mailtje met de pakbon. Op de pakbon staat een andere prijs... Contact opgenomen met klantenservice van AH, die geven aan dat het een prijsfout was.. Ik heb na de aankoop geen mail gehad van een evt prijsfout... Echter vond k de prijs realistisch, albertheijn heeft vaak goede acties. Dus dat zou me niet verbazen dat het weer was en dat evt de wasmiddel uit de assortiment zou gaan en vandaar die prijs hanteren. Zelfde geldt voor de kaas. Stond duidelijk STUK en geen per gram.. Albertheijn komt met een voorstel waar ik het als klant niet mee eens ben!

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf de producten levert voor de aangegeven prijs!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen