Klacht Albert Heijn: Niet-professionele winkel

Klachtnummer
# 284190
Gebruiker
Jans.sen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er ligt schimmel op de planken bij panklaar. Er ligt bij zuivel dat verhard is op de grond bij de zuivelproducten. Werknemers worden als stuk vuil behandeld en vaak genegeerd. Bestellingen van klanten worden soms niet opgeschreven en vergeten. de grond is altijd vies ondanks dat ze schoonmakers ingehuurd hebben. Producten die fifo horen te staan, worden niet fifo gevuld. Veel producten zijn over datum. Het gaat om de winkel in Soest bij winkelcentrum Overhees.

De oplossing

Nieuwe manager. Werknemers beter 'opleiden' en meer mee laten lopen. Hogere schoonmaakeisen stellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen