Klacht Albert Heijn: Onbeschoft behandeld in Albert Hejin Emmen.

Klachtnummer
# 165889
Gebruiker
John1980
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit is te bizar voor woorden heb dit nog nooit meegemaakt.
Vandaag was ik in AH om naar aanbiedingen te kijken wat ik altijd doe.
Ik pak een bak koffie en kijk wat rond.
Word ik aangesproken door de eigenaar en vraagt boos: wat kom je hier doen ?
Deze vraag verbaasde mij nogal en bizar voor woorden.
Ik vertelde dat ik naar de aanbiedingen kom kijken.

hij begon gelijk te zeggen dat ik er veel vaker kom zonder boodschappen te doen en ongewenst gedrag laat zien dus jij hebt een probleem vertelde hij mij.
Dus ik gaf als antwoord terug dat hij een probleem heeft en niet ik want hij spreekt mij immers aan.
Ik vertelde hem rustig dat ik niet wist dat het verplicht is om een winkelmand mee te nemen de winkel ook al koop je maar 1 product.
In de winkel op dat moment liepen er heel veel mensen zonder winkelmand of winkelwagen maar die werden er niet op aangesproken.
Hoezo selectief ?

Ik kwam helemaal niet met kwade bedoelingen en dan word je zo onbeschoft behandeld. Bizar.

De oplossing

Ik wil graag een excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen