Klacht Albert Heijn: Onbeschoft tegen klanten

Klachtnummer
# 356204
Gebruiker
wijsheid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het personeel van deze Albert Heijn is heel onbeschoft.
Er stond een meisje bij de broodafdeling uitgebreid te facetimen terwijl ik aan het wachten was tot ik geholpen kon worden.
Personeel praat luid met elkaar en onbeschoft.
Er staan altijd overal kratten, deze winkel is al erg klein dus je kan nergens bij.
Personeel is erg onvriendelijk tegen klanten.

De oplossing

Ik hoop dat ze een training krijgen over hoe je met klanten moeten omgaan en dat ze regels krijgen op de werkvloer.
Met je telefoon bezig terwijl je op de werkvloer staat is naar mijn mening erg onprofessioneel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen