Klacht Albert Heijn: Onduidelijkheid mbt “vieze” of schoongemaakte wagentjes en betere logistiek mbt aan en afvoer.

Klachtnummer
# 436994
Gebruiker
Coronabescherming
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij onze plaatselijke AH in voorschoten vinden m’n man en ik de maatregelen mbt het coronavirus en de winkelwagentjes heel onduidelijk. De eerste week kregen we keurig een schoongemaakt wagentje toegereikt en leverde je het ook weer op een duidelijke plek in. Vanaf week 2 is deze maatregel al losgelaten. Je kan de wagentjes pakken en zelf schoonmaken en weer terugzetten, maar de ontsmettingsmiddelen en/of tissues zijn op en de logistiek van de aan en afvoer van de wagentjes slaat nergens op. In de winkel gaat het prima, maar we vinden het wel een punt van aandacht dat duidelijk is waar, hoe en wat er moet gebeuren. Ook zien we regelmatig een ouder met kinderen in de winkel. We snappen dat het lastig is om eea goe te organiseren, maat veiligheid voor alles, lijkt ons. Dankuwel.

De oplossing

Onder toezicht de zaken regelen of duidelijk een stroomlijn Aangeven op de vloer oid. En zorgen voor voldoende schoonmaakmiddelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen