Klacht Albert Heijn: Onduidelijkheid mbt “vieze” of schoongemaakte wagentjes en betere logistiek mbt aan en afvoer.

Coronabescherming

Bij onze plaatselijke AH in voorschoten vinden m’n man en ik de maatregelen mbt het coronavirus en de winkelwagentjes heel onduidelijk. De eerste week kregen we keurig een schoongemaakt wagentje toegereikt en leverde je het ook weer op een duidelijke plek in. Vanaf week 2 is deze maatregel al losgelaten. Je kan de wagentjes pakken en zelf schoonmaken en weer terugzetten, maar de ontsmettingsmiddelen en/of tissues zijn op en de logistiek van de aan en afvoer van de wagentjes slaat nergens op. In de winkel gaat het prima, maar we vinden het wel een punt van aandacht dat duidelijk is waar, hoe en wat er moet gebeuren. Ook zien we regelmatig een ouder met kinderen in de winkel. We snappen dat het lastig is om eea goe te organiseren, maat veiligheid voor alles, lijkt ons. Dankuwel.

Onder toezicht de zaken regelen of duidelijk een stroomlijn Aangeven op de vloer oid. En zorgen voor voldoende schoonmaakmiddelen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?